Verificarea coletului la livrare


In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari serioase la primirea prin curier, sfatuim Cumparatorul sa refuze coletul si sa ceara curierului redactarea unui proces verbal constatator in prezenta acestuia. In plus, rugam cumparatorul sa ne semnaleze acest incident in termen de o ora printr-un email la office@robinetebaie.ro sau telefon in Call Center. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.

In cazul in care coletul prezinta deteriorari usoare ale ambalajului sau nu prezinta nici o deteriorare dar contine marfuri casabile (exemplu chiuvete de granit, lavoare ceramica, panouri de dus, cazi, vase WC, etc) sfatuim Cumparatorul sa solicite in mod obligatoriu verificarea continutului coletului. Aceasta verificare se poate face doar daca expeditia are specificat ,,DESCHIDERE COLET LA LIVRARE,,. In cazul in care produsul este afectat, se refuza receptia coletului si se redacteaza procesul verbal constatator in prezenta curierului. Daca produsul este afectat si nu exista nici o mentiune / observatie pe borderoul curierului sau nici un proces verbal incheiat cu agentul, produsul nu va putea fi schimbat.

In cazul in care soferul refuza intocmirea procesului verbal, Cumparatorul este rugat sa ne anunte cat mai repede (prin telefon sau email office@robinetebaie.ro) in termen de maxim o ora pentru a verifica cu transportatorul. Curierul este un subcontractant al site-ului nostru si de aceea este important sa fim anuntati cat mai repede.

Reclamatiile ulterioare termenului de o ora nu vor putea fi luate in considerare.